LLOGUER DE PISTES DE PÀDEL

  • La persona abonada podrà fer-ne ús, amb preu d’abonat, en la franja d’accés de la seva tipologia d’abonament.
  • L’abonament MINI en disposa d’1 ús cada 7 dies, amb preu abonat, coincidint amb l’ús de l’abonament.
  • Les persones amb accessos puntuals o amb 15 accessos, disposaran de la possibilitat de lloguer durant tota la franja horària d’accés.
  • Les persones no abonades al centre poden llogar les pistes de dilluns a divendres de 6 a 16h, excepte si van acompanyades d’una persona abonada.

També pots fer la teva reserva en línea

Lloguer de pista per persona
(4 jugadors per 1h)
Lloguer de pista per persona
(2 jugadors per 1h)
Persona abonada 1,98€ 7,10€
Persona no abonada 5,59€ 11,18€
Llum pista 3,10€

LLOGUER DE MATERIAL

Si no en teniu i voleu provar el servei, us les cedim durant el període de promoció prèvia fiança de 10€, que es retornarà quan l’usuari faci entrega del material prestat. Si el material es trenca o es perd, el centre es quedarà la fiança.

Preus amb IVA LLOGUER
(a partir de l’1 de juliol de 2014)
1 raqueta gratuït
1 Pot de pilotes gratuït
1 raqueta i 1 pot de pilotes gratuït

CLASSES DIRIGIDES D’INICIACIÓ

1 o 2 persones 3 o 4 persones
1 sessió 5 sessions 1 sessió 5 sessions
PREU 42,85€ 178,38€ 49,96€ 214,07€
Les sessions tenen una durada de 60 minuts.
* 12,49 €/hora per persona ( grups de 4) i descompte del 30% sobre el preu, per a persones abonades.
S’afegirà el pagament del lloguer de llum, en horari nocturn.
Hores convingudes al Punt d’Atenció Ciutadana.

NORMATIVA PER PÀDEL

  • La persona abonada podrà fer ús de les pistes de pàdel, amb preu d’abonat, en la franja horària d’accés de la seva tipologia d’abonament.
  • L’abonament MINI en disposa d’1 ús cada 7 dies, amb preu d’abonat, coincidint amb l’ús de l’abonament.
  • Les persones amb accessos puntuals o amb 15 accessos, disposaran de la possibilitat de llogar les pistes durant tota la franja horària d’accés.
  • Les persones no abonades al centre poden llogar les pistes de dilluns a divendres de 06 a 16h, excepte si van acompanyades d’una persona abonada.
  • Els menors de 16 anys hauran d’anar acompanyats d’un adult. No s’accepta l’entrada a les pistes als menors de 5 anys.
  • Cap reserva serà vàlida sense el pagament de l’import del lloguer. Es permet la reserva en línia a totes les persones abonades al Complex Aquàtic.
  • Des del Punt d’Atenció Ciutadana se’n comprovarà la reserva i les quotes abonades pels components de la reserva.
  • L’accés a les pistes es realitzarà pel Punt d’Atenció Ciutadana amb prèvia confirmació de la reserva i la comprovació dels jugadors.
  • L’accés a les pistes es realitzarà des del vestíbul principal. Es podrà fer ús dels vestidors amb la targeta d’accés corresponent.
  • El lloguer exclusiu d’una pista de pàdel atorga dret a l’ús dels vestidors del Complex Aquàtic 20 minuts abans de l’hora reservada i durant els 30 minuts posteriors.
  • No es permet menjar dins el recinte esportiu. A més, les begudes que permetin la hidratació de l’esportista han de ser envasades amb plàstic.
  • S’utilitzarà roba i calçat adequats per al pàdel. No es permet el tors nu dins les pistes esportives.
  • El centre disposa de material de lloguer (raquetes i pilotes) per a la pràctica esportiva. Consulteu-ne els preus al Punt d’Atenció Ciutadana.
  • La pista de pàdel és d’ús exclusiu per als 2 o 4 jugadors. No s’hi permet l’entrada a cap persona aliena al joc.
  • En cas de necessitar llum artificial, se n’abonarà l’import estipulat en el moment de començar a jugar.
  • No es retornarà l’import del lloguer si no es comunica l’anul·lació de la reserva 24h abans al telèfon 938173776 o a través del formulari de contacte del web www.complexaquatic.com
  • En cas de visualitzar qualsevol anomalia o desperfecte, us demanem que ho feu constar al Punt d’Atenció Ciutadana.
  • El Complex Aquàtic es reserva el dret d’admissió de les persones que no en facin un bon ús o que no en respectin les instal·lacions ni la resta d’usuaris.
  • El Complex Aquàtic té dret al bloqueig de reserva de les pistes per a l’organització d’activitats pròpies del centre.